FEST HOS VIKKIS



Nej det är iiinte som det ser ut, lyckades blunda såklart ;) vad trodde ni?





Alla gillar koort

Alltid lika snygga eveliina ;)


Hej där ute sötnosar!

Nu kommer de efterlängtade korten. Som ni ser så är de tagna med olika kameror så anledningen till varför jag inte kunnat ladda upp alla bilder tidigare är för att jag har fått vänta på att få biilderna skickade först.
Jag vet att ni har längtat efter att få se oss krypa på golvet och leka någon konstig lek på fyllan och villan eller dyl (bättre sent än aldrig, inte sant?) men jag får tyvärr göra er besvikna eftersom att (som ni ser) så gick det inte riktigt så vilt till.  vad tror ni om mig och mina kompisar? fy skäms! :p
Det var en kul kväll, det började på kriistineberg hos vikkis och sedan bar det av till donken. Myys. Sedan gick de flesta och kvar satt tillslut: schnöögga evelina, schnögga nora och trötta Lizette (y) woho! finfina bilder ifrån kvällen i övrigt eller vad säger ni? ;) ha det bra så hörs vi!

Imorgon blir det lager med sisen, jag hade tänkt lite fel så det blir imorgon istället :) leta efter mina übersnygga jacka. Hoppashoppashoppas att den finns där nere till ett bättre pris, jag är kääär. Godnatt , nu ska här sovas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0