dags shopping





Idag blev det en mycket senare buss hem , nämligen 17:06. På bussen träffade jag Moa och Jojjo, vi pratade lite och det var mysigt för det var längesedan man pratade med dom känns det som!

Skoldagen slutade i övrigt tjugo i tre och då trippade jag iväg mot stan för att eventuellt införskaffa mig en tröja och kanske också ett par skor. Efter mycket om och men så lyckades jag iallafall bestämma mig för en stor, mysig tröja i storlek L (lööööv it) och ett par urläckra skor. Favoriter? Oja! nu kan jag kasta mina andra halvsletna/sletna skor och på nytt fylla på i hyllan :)
vad säger ni? är de läckra eller läckra? :)


Kommentarer
Postat av: Simon

Hej hopp! Det var säkert sjukt länge sen du kommenterade på min blogg att du ville veta hur man la upp videor på bloggen... Men det var inte så svårt tror jag... Minns inte riktigt ändå, hemskt ledsen... :( Men fråga Madeleine, hon kan allt om bloggar!! :D

2009-09-07 @ 20:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0