datahelvete.

Sitter i datasalen och håller på. Skulle ju haft en lektion men aa, ingens dator funkar ju typ att logga in på. Jag har suttit här i ca 35 minuter och väntat på att det skulle logga in på 3 datorer. Tillslut på försök 3 på denna datorn så funkade det. Happy day! Den förra datorn var sjukt nära att få sjukvård. Hata. En väldigt slapp dag för övrigt började med matte. Det börjar gå hur bra som helst för mig i matten. Ni ska se mig och matilda, supersnillena själva! Pennorna glöder xD Undra varför det kommer sig helt plötsligt? Hade ju inte direkt lätt för mig i matten under högstadiet.. hmm. Kanske beror det på läraren? ;D han går under namnet sötsimon! nu måste jag sluta! nyye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0