Draft: Sept. 18, 2009

     OOOOOOH

MYYYY

  GOOOD!!!




Haha, sånt här är så kul. Finns det något roligare än när folk gör såna miner ? nej jag tror inte det. Skrattar varje gång, tror verkligen att folk bryr sig om deras "jag-kan-allt-och-jag-är-snyggast-i-världens-så-tro-inte-att-du-är-någonting" - sätt. Hihi, nej nu var jag elak. Alla behöver inte vara såna för att de säger oh-my-god eller har den blicken. Men det är ju lite så som uppfattar dom som eller hur?

Har hunnit vara en sväng hos mormor och morfar och pratat och köpt present till pappa, han fyller ju år på måndag, ålder utelämnas! Det blev två pikétröjor ifrån H&M, hoppas att han blir glad. Självklart är det ifrån mig och bror min, men det är jag som får tänka på att köpa presenter :S haha
Nu ska jag kolla klart på notting hill, förstår inte hur jag lyckades att inte kolla klart på filmen men på något sätt blev det så. tyvärr. Har kommit på världens finaste outfit. Har jag lite pengar kvar ifrån min lön när jag har köpt mina byråer så ska detta nog inhandlas. Bilder kommer snart! I'm in love with the thoughts!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0