flying with time

Nu har jag äntligen fått tummen ur röven och laddat upp bilderna ifrån kvällen då jag och Beckan var ute och fotade. Visst blev de fina? tycker nästan att de bilderna ifrån spåret ser photoshopade ut, men det ska jag säga er att de är dom inte! :) funderar på att göra om min header med en av de bilderna. Ska använda fler sen men jag vet exakt vilken som ska vara i fokus! spännandespännande! ska försöka göra den själv annars så får jag väl lov att ragga upp någon ;D känner du dig sugen så skriv en kommentar vetja!;) Jag tror att mitt förbud mot datamissbruk har avtagigt :) luckyme! Dock är jag inte lika lyckligt lottad genom att jag har världens sämsta immunförsvar, är förkyld ...igen!!! What's wrong with me? ååh hata. Pratar i telefon med Fanny i Ulricehamn, nicebajs.

Har prov imorgon om hjärtat och cirkulation. Det är inte så jävla svårt. Eller jo det är det fast alla jävla latinska namn och sånt. Panik! Måste avsluta nu, kommer mer uppdatering ikväll, borde ju inte sitta här och fördriva tiden när jag måste plugga :S Jo, jag gör det för er, och mig :) Vi ses, pussheeeeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0