♥ What a feeling..



Wohoo, nu sitter jag i mitt (observera) nya rum. Anledningen till att jag inte har bloggat sedan i fredags var pga av att igår hade jag fullt upp att flytta. Min bror har flyttat ut och jag har flyttat ner till det efterlängtade rummet i källarn! nästa helg blir det ikea med päronen för att köpa mina efterlängtade byråer, när de väl har kommit in i rummet så kan jag börja göra klart rummet. Jag kan inte möblera klart helt, dels med tanke på att jag inte kan sätta upp tavlor och prydnadssaker förrän mina byråer är på plats :/ Har värsta braiga bilden i huvudet om hur allt ska se ut sen! Ååh, jag vill köpa massa kedjor och nitarmband löööv it ♥  

Nästa helg blir det, förrutom ikea, lager med sisen. Hittade en üüüber schnögg vinterjacka i stan, vet inte om jag vågar lägga upp en bild på den, vem vet det kanske blir värsta hysterin och massa har den tillslut ;O haha. Nej men den är lite fööör dyr men jag är kär så hittar jag ingen annan nere på lager så tror jag allt att jag ska införskaffa mig den för min lön! Den får inte ta slut den får inte ta slut. Nej det kan den väl inte göra.. det är ju bara början på hösten! På tal om det.. anna ska vi ta en tur med kameran någon dag?  vet ni vad? snart kommer min lön ifrån domartiden :) Weei!!

Senare kommer bilder ifrån gårdagen. Det blev ingen fest i fredags men utgång blev det ändå. Festen blev flyttad till lördag och det var trevligt, sedan blev det donken! Vi hörs sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0