gassande sol

Puew, det är verkligen varmt ute! slutade fem över 2 idag så jag tog dalsjöforsbussen (denna gången rätt 159:a)till djupadal och därifrån så gick jag hem. Det var verkligen varmt. Jag med min långärmade tröja, mörka jeans som inte går att kavla upp mer än några centimeter och svarta mockaskor var hur varm som helst. Med tanke på vädret imorse så trodde jag aldrig att det skulle bli de 25, nästan 26 grader som är ute just nu!

Har suttit ute i solen och läst och njutit, men nu kände jag att det lite för varmt så jag satte mig inne i vardagsrummet istället. Det blir lite småfix idag, bl.a. städa rummet och fixa hos djuren innan jag tänker dra på mig mina skor och dra ut på en joggingtur. Måste komma igång igen, träna upp knät men också för nöjets skull :)

Förra inlägget blev lite kort avslutat för läraren kom precis igång med lektionen efter sjuttioelva miljoner år och vi skulle genast stänga ner alla internetrutor och starta lektionen.. trååk. jaja, nu ska jag återigen dra mig. FixFix! Vill fixa min header snart också.. är sugen på förändring! Ha det så bra, sötnosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0