grove, slam work it back. filter that. baby jump that track...



Hooola! nu målas det naglar på hög nivå, jag är sjukt sugen på att prova tyras variant av att måla naglarna. Eller resultatet av det rättare sagt. Klicka här för att se hur jag menar. Gillar det starkt! Ska förmodligen köpa det ljuslila nagellacket imorgon eller på onsdag. Vi får se vilken dag det blir :) vill inhandla det snarast iallafall.. om jag tänker efter så måste jag köpa mascara också. Jobbigtjobbigt. På tal om annat så har jag fått bilderna ifrån Beckan nu så jag lägger in bilderna lite senare! Är sugen på te så jag får väl springa upp och göra i ordning det efter att detta inlägget har skickats iväg :)     I veckan blir det nog systra mii om det finns rätt tid för det och dessutom vill jag gå och ta en titt i bead place . Heter det så?
Om du vill veta någonting om mig, fråga! Jag svarar gärna :)

ha det bäst, XOXO / LizetteSofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0