hemma kväll!



ojojoj, fullt upp under veckan! Jag har massa låtar som jag ska kunna, en tills tisdag, en till ondag och typ.. 4 st till fredag! Så det går åt mycket tid till detta.
Eftersom att det var utekväll igår så blir det hemmakväll idag med pizza som är på ingång, film och godis. Tjockisdag med andra ord. Det har inte blivit någonting gjort idag. Tänkte ju städa mitt rum så jag hade lite och göra men så blev det inte, jag orkade helt enkelt inte :) laaatis, va nej jag?! ;O det får bli imorgon istället innan springturen. Jag har bestämt mig för att bara göra bra saker imorgon. Duktigt va?








Pösss heeej!

Kommentarer
Postat av: Anna

nygga tofflor lizzan ;)

2009-09-13 @ 10:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0