kan det vara mer irriterande?

Åhh, blir så trött på allting. Allt idag har bara varit ett enda fläng fram och tillbaka. Dagen började verkligen skitdåligt. MAAH. Först försov jag mig, sedan fick jag stå upp på bussen och fick benet typ mojsat mot mittendörren. När vi väl är framme vid resecentrum så tänkte jag, veronica, anna och bella ta bussen till skolan. Of course är bussen skitfull och jag tycker att vi kan skita i den och antingen ta nästan buss eller gå. Men det tyckte inte de. Så vi pressar oss in och när jag ska gå in (sist av mina kompisar) så blir jag stannad och busschaffören säger att jag inte får åka med för att det inte finns mer plats. Men eftersom att de andra var på bussen så försökte jag komma in ändå men då säger busschaffören än en gång att jag inte kan komma in i bussen så jag kliver av.. och väntar på de andra. Jag trodde ju att de skulle gå av så jag slapp vara själv, men så blev det inte riktigt. Så tyvärr fick jag gå mot skolan själv :s Det var kallt och jävligt och jag hade högklackat!! MAAAAH ÅÅÅH! PUST!*  aja,

Nyss iallafall så hade vi genomgång i datasalen i biblioteket och så skulle vi leta upp böcker och efter sjuttioelva miljoner år så hadejag fortfarande inte hittat den. Och när jag sedan blir hjälpt av läraren så ligger boken mitt framför ögonen på mig! Hur irriterande får det bli? GRAAW. suck, allt går åt pipsvängen idag. Förrutom att jag fick typ alla rätt på matteprovet som vi hade igår, men det hör inte hit. Det skulle inte förvåna mig om jag missar dalsjöforsbussen, eller hoppar på sandaredsbussen för andra gången. Eller får IG på provet om cellen. Det känns som min tur. nej shit vilket långt inlägg det blev, förlåt. Men jag måste skriva av mig känner jag.

Ikväll kommer, förmodligen, lite bilder ifrån gårdagens fotografering med Beeeckan! En del blev riktigt jävla fina. Check in my blog then ;) laaaav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0