kärlek till en vas.



ååh, underbar. Min mamma jobbar ju på hedbergs guld och när jag var där under för ett tag sedan så hittade jag denna läckra vas, vad tycker ni? jag blev helt såld. Denna är ca 50cm men det finns större storlekar som är upp mot 1meter. Dessutom finns det andra prydnadssaker med han, bl.a. ljuslyktor, skålar, fat m.m. Tycker du inte om Elvis så finns det också marilyn monroe. Det är just nu 30% på hedbergs så skynda er och fynda, tror att de kan ta slut snart. Denna hittar du för ca 100-lappen. Klicka här för att komma till Hedbergs gulds hemsida!


Har suttit och rensat min otroligt feta plånbok så nu är den fri från massa onödiga kvitton iallafall! Ni ser nedan hur mycket jag fick slänga :o Nu blir det plugg för det är svenskaprov imorgon och jag mååste läsa!
Just det, vi hade prov i engelska idag. Läs- och härförståelse. Kan ni gissa vad som hände efter ungefär 40 minuter? (vi började med provet ca en kvart-tjugo minuter efter att lektionen börjat). Jo, mitt i koncentrationen så blir det ffs brandövning! :o De kan ju inte sätta en brandövning mitt i ett prov? hur tänker människorna? Men det var lite kul att se alla kockar och sånt gå ut med deras kläder! hihi. Stackars de som stod i duschen när larmet gick hihihih. Stackare! Iallafall, vi förlorade mellan 10-20 minuter på det, vilket gjorde att jag inte hann klart (y) kuuuuul ... nej. hata. Nu ska jag plugga istället! Pööössheeej! (L)



mira sötnos!

bläää, tråkiiigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0