kvällsinlägg..

Ja, vad ska man säga? mitt välmående är väl sådär. Det går upp och det går ner konstant, precis hela tiden! Inte kul. Ena stunden kan jag äta och få energi och må bra och sedan 10 minuter senare kan jag vara på botten och må dåligt igen, det känns precis som om all kraft har sugits ur min kropp med en jävla fart så benen knappt håller mig uppe. Väldigt läskig känsla. Har duschat nu också och jag känner mig bättre så jag tror att jag ska gå imorgon, om inte annat för att bara ta kortet och sedan åka hem. Vi får se hur det blir. Kroppen spökar ju hela tiden så jag kan inte ge några raka besked i nuläget.
Nej, nu ska jag kolla på ev. kläder tills imorgon och sedan ska jag sova i den lilla sängen. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0