läget är detsamma..:(

Hejhopp, döding i soffan här! ;o) Åkte till skolan idag för att sedan en lektion senare åka hem igen. Jag mådde verkligen inte bra och varför ska man då vara kvar liksom? Jag har iallafall kollat upp vad jag ska läsa och när vi har skrivningar och läxförhör så nu kan jag läsa i helgen. Hänger med lite iallafall då. Jag och Rebecca har dessutom utsedda till elevrådsrepresentanter från våran klass, då får man ju träffa lite folk ifrån andra klasser och åldrar också. Hoppas att det är några killar där. Snygga :)

mamma och pappa är i stan och kollar på någon mässa på åhaga så jag är hemma ensam, någon modig som vill ansluta sig till mig? komma hem till mig fast jag är sjuk? nej, jag ska inte smitta er det vore inte snällt. Jag är ju inte bara sjuk utan och är förkyld också så jag lever på alvedon och echinagard (stavn.?) Jaja, nej nu ska jag hitta på någonting annat här.. see yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0