Öööla!

Jag har nästan precis slutat och eftersom att annas snälla pappa ska hämta henne och vi i princip slutar samma tid så var hon så snäll och erbjöd mig en plats i bilen! Så alltså sitter jag här i min ensamhet i studiesalen eller vad det nu heter, detdärrummetdäralladatorerär, och väntar på att anna ska sluta. Aaa, jag är ju inte helt själv. Maaassor av killar är här..rättelse: var här. De gick sin väg nyss.

durittiduuuu, jag har sååå mycket att göra just nu känner jag. Inga roliga hemsidor att besöka och det är inget prat så att jag känner att jag borde sluta skriva här snart eftersom att det klickar till otroligt högt och irriterande varje gång jag trycker på mellanslagsknappen. Det är knäpptyst fast det är typ 7 andra tjejer här.. det måste vara jobbigt att inte ha någon att prata med! x) haha nooolife. Seeyah loosers ;) pöööösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0