refresh your mind, for better times



Hello you guys!
Sitter ännu en dag i datasalen i skolan och skriver. Denna gången inte under lektionstid. Just nu har vi hål, vi har haft matteprov andra lektionen. Inte speciellt kul, nej! Det kändes ganska bra när jag tillslut lämnade in provet till simon. Gissa på vilken plats jag var när jag lämnade in den!?       Sist, vad trodde ni? ;) Of course så var det jag som lämnade in den sist. Varför ska det ta sån jävla tid, ha? x) Förstår det helt enkelt inte.
Anyway, det är måndag och efter skolan ska jag färga mitt hår. jag hoppas för allas skull att det blir som jag tänkt mig och lika snyggt för annars kommer någon vara på dåligt humör imorgon. MAAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0