sitting down here



Hello!!

Som tur var, för både er och personerna i min omgivning, så slutade skoldagen inte så dumt :) Slutade tidigare, kom hem med en tidigare buss och fick bra betyg på provet. Kan det bli bättre? ja det kan det säkert i för sig.. jag skulle kunna vinna några miljoner, bo i USA och ha ett skivkontrakt eller någonting sånt fancy.. men ni fattar poängen hoppas jag?

Sitter och övar på "sitting down here" av Lene Marlin som jag ska sjunga nu ikväll för heidi. Jag hoppas jag får någon låt med lite mer edge på nu. Jag vill inte bara ha sånna långsamma, eller jag ska väl inte kalla den långsam för det är den verkligen inte, man vrickar ju typ tungan när man ska sjunga i samma tempo och artikulera varje ord så tydligt det bara går när det ska vara typ 2 ord/sek. Dock vill jag ha några låtar som är efter 2005, det skulle vara kul. Men det är heidi som kan sin sak.. jag litar på henne!

Nej nu ska jag kila ut i solen och läsa resten av VeckoRevyn som damp ner i brevlådan under gårdagen! myyys. Vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0