studie's can't wait just because you're ill.. unfortunatly.

Aaah, jag är helt slut. Trots att jag är mer eller mindre sjuk så betyder det ju inte att jag inte behöver göra några läxor. Tänk om det hade varit så bra. Men nu är det såhär att jag inte var klar med min personlighetsbild eller vad det nu hette i svenskan, och imorgon så ska vi skriva rent det på datorn och lämna in det eller redovisa. Kommer inte ihåg exakt vad det var. Men det lär jag ju veta imorgon. Jag måste gå imorgon. Tror att jag kommer klara av det iallafall. Vi hoppas, det är ju kortkortdag imorgon. Slutar tjugo i tolv :)
... FAAAN! nejnejnej. Nu kom jag ju på att vi skulle ha sånt där mojs idag.. svenska test i läskunskap för att veta vart vi ligger :S kanske att jag får göra det imorgon då istället, om jag nu kommer dit. till skolan.
jaja, nu måste jag fortsätta med mitt svenska mojs. Sedan när jag är klar så ska jag nog ta och sova lite, det vore skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0