Utkast: Nysens gott ...



Nysens gott folk! Goda nyheter.. jag börjar bli bättre. Nu är det bara förkyldningen som ska bekämpas!
Vaknade i morse och mådde mycket bättre än tidigare. Har dessutom fått sova lite fler timmar än vanligt så jag antar att jag har tagit igen mig. MIF-dagen blev inställd idag pga av för stora vattenskador på planerna. vattenskador på planerna.. kan man säga så? I vilket fall som helst så är det väl tur för mig, jag skulle egentligen dömt men eftersom att jag är förkyld så hade det kanske inte varit så jättesmart. Men aa som sagt.. tur för mig att det blev inställt.

Nu är syster yster här och vi har pratat om det ena och det andra och nu pratar vi om hus och jag känner att jag inte riktigt är så insatt i det så jag smet iväg en snabbis.. sry sis.

Måste skärpa mig och lägga upp roliga inlägg och fler bilder, det är sånt som är kul. Inte bara massa text varje gång eller hur? tala om för mig hur ni tycker att jag ska sköta min blogg på bästa sätt. Vad vill ni ha mer eller mindre av?

Nu ska jag kila ner till resten av familjen och se om de har börjat prata om något annat! kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0