090917 - don't loose your sweetness


samma pose på alla bilder nästan ju xP
Dagens outfit iallafall: pälsväst - ingen aning, stickad tröja - mammas, brunt skärp - MQ, glansiga leggings - gina tricot, skor - skopunkten, hjärtformat halsband - hedbergs guld, armband - från lite överallt.

Kom hem ifrån skolan omkring halv tre, fick sluta lite tidigare för våran lärare. Vi skulle egentligen sluta fem över men sedan övertalade vi vår lärare att de som inte var klar med uppgiften skulle få göra klart den hemma så vi kunde hinna med våra bussar. Sagt och gjort, vi är bääst. Såhär såg jag ut när jag kom hem iallafall, nu har jag redan tvättat bort allt smink och myskläderna är på! Fick lite tid att städa mitt rum också så nu ser det bättre ut där inne iallafall :) Är du grymt sötsugen ska du prova att dricka blåbärssoppa med eller utan mjölk, lovely! :)

Nu ska jag pausa notting hill och kolla på top model i en timma, jag är helt såld på den serien!! vi hörs sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0