Vad kan det vara i mina fickor?




fundera...



lite till... kolla noga på bilden!







något säger mig att jag gillar nagellack.. speciellt rosaröda nyanser. hihi!




Vadå, gillar jag depend? det är hur bra som helst ju, det är en liten flaska till ett bra pris, endast 25 kr, med härliga färger och när man väl har tröttnat på att den färgen så har det tagit slut! :) Igår var jag inne i stan och köpte två nagellack (den sista bilden) Var inne på Tyras blogg och såg att hon hade ett jättehärligt nagellack ifrån depend. Jag var fast! så nu har jag lite att välja mellan och i helgen ska jag nog mixa färgerna på mina naglar. Det blir niiice :) ni får se då. Ikväll blir det nog ett rosa nagellack iallafall! ska ut med Mickan kanske ses vi ute på stan?

Ni får ursäkta mig från igår, ingen uppdatering på kvällen.. inte bra. Saken var den att jag läste 4,5timmar medicin på raken, jag somnade mitt uppe i en förklaring om hur blodplättar fungerar, så ni förstår nog att jag var trött!

Ingen uppdatering ikväll alltså, men imorgon, titta in så får ni kanske se lite bilder ifrån kvällen! :) Byeee

/ LizetteSofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0