valiuum in my head, yes...sorry.

Tjaaabba cutiepies! :)

Som ni ser så blev det ingen bild på mig idag. Jag kunde inte med, såg så himla sliten ut, usch. Det blev inget pluggande idag, har bara legat och halvsovit i soffan. Jag är och var dödstrött och som sagt, sliten, så ni kanske förstår att kort inte är det första man tänker på, att visa på internet, när man känner sig sån?
Om dryga timman så bär det av till stan för att sjunga, oavsätt om jag på humöret eller inte. Sång gör en faktiskt piggare, om än bara för tillfället men ändå ;) Imorgon ska jag skärpa mig och uppdatera lite mer. Men som ni kanske förstår så har jag skola på dagen och plugg till prov är ju självklart första prioritet. Men självklart ska jag slänga in lite bilder och annat smått och gott på bloggen när jag kommer hem vid ca halv fyra tiden! Bra va? (y)

Titta in imorgon vettja! Pöössshaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0