all these days..

Hejhopp,
då var man sjuk.. dag två. Jag har ont i hela kroppen och huvudet, mår illa, yr som tusan och allmänt död. Kul har jag hört. Sov till ett, alltså mer än 12h och kände mig som tuggummi när jag väl vaknade! När ska detta ta slut egentligen? Mådde bättre ett tag igår med sedan fick jag fokus på andra saker och kände att det var viktigare än min egna hälsa så jag körde på och mådde piss när jag skulle dra mig till sängs.

Nu ska jag försöka plugga så gott det går, jag kanske dör efter tio minuter, vad vet jag?
Ska dessutom försöka lägga upp någon bild inom en snar framtid, tycker att jag har blivit ruskigt dålig på det, så vi får se om jag kan förbättra mig!

Nu ska jag försöka få i mig lite mat !
puuusssssssssss




|| Malmö (eller någon stad i närheten), 2008 ||

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0