Be mine

Tjolahopp!!
med glädje fick klassen reda på att vi hade inställd engelska och fick sluta för dagen! nu, några timmar senare sitter jag här och lyssnar sönder "Be mine" med Ellie Goulding och Erik Hassle, Robyn kan ju slänga sig i väggen för denna är fan beroendeframkallande!!

Har en liten recover från skolan och plugg just nu med lite musik och bra underhållning. Men senare så ska jag försöka ta mig i kragen och göra lite på en av svenska-inlämningarna. Det är verkligen inte bra att vara sjuk under en veckas tid. Uscha.
Time for more recover och sedan drar jag med min fina titel som tränare till damlaget ner till engvallen för lite peppning av brudarna på deras första seriematch, comeon bruds!!




"It's a good thing tears never show in the pouring rain, as if a good thing could make up for all the pain".
Gud vad jag älskar hennes röst, låter sjukt likt min sångpedagogs!! förstår ni att jag gärna lyssnar på när hon sjunger? eeeh JAA?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0