efter en låång dag så lever jag otroligt nog

Hejjhopp,
sitter här och har precis kollat på favoritprogrammet och om en liiten stund så ska jag sova. jag var helt borta i morses när jag vaknade, ville inget hellre än att krypa tillbaka till sängen!! men nej, istället får jag vara i skolan från 8 för att sitta på supporttid och vara kvar tills 17.00 -greaat! satt i lite drygt 2 timmar och skrev provet om nervsystemet, liite nervös jag var eller? lektionen innan hade jag så lågt blodsocker så det var inte sant, satt bara och skakade typ.. helt sjukt. Jag är medveten om hur sjukt det låter men jag var så jävla nervös. Ja, kalla mig tönt visst men den sortens nervositet kan nog drabba dig också någon gång ska du se!! ;)

Mina röv-snygga skor hade kommit idag också på posten!! var bara liite för stora men jag hade inte kunnat ha mindre iaf.. är helt kär i dom. Lätt att jag behåller dom!! :) kort på dessa snyggingar kommer imorgon om min kamera vill samarbeta med mig, tänkte ju bjuda på lite bilder häromdagen men nej, det ville inte min kamera så då fick jag väl strunta i det :p
Nu ska jag söööva, sov gott allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0