kryper till kojs

Nu ska här sovas! är totalt utmattad och massa har försökt sjuttioelva gånger att göra en inbakad fläta i mitt hår, det är skönt som tusan men nu börjar det göra ont i hårbotten.. hon har inte lyckats få det riktigt bra än och ibland skiter det sig och frustrationen tas omedvetet ut på mitt hår. Vem vet, imorgon så kanske jag är skallig ;) haha, nejdå så illa är det inte.
Imorgon i vilket fall så ska jag träna, kommer bli jätteskönt att få upp pulsen och bara köra på som fasen! Senare blir det också Elfsborgsmatchen och tillslut kraschlandar jag och veronica hemma hos henne. Det kommer bli en intressant kväll haha.
Så ni kanske förstår om det blir dåligt med uppdatering men aa.. ni är väl vana vid det ;)
Sov gott sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0