miss pyton i farten!! :O

morsning korsning pyton här!! (så jag mår just nu, därav namnet, såå vitsig jag är, ha ha)
Har försökt kurera mig så gott som möjligt men det har dock inte gått så lyckat. Mår riktigt illa just nu och i själva verket förstår jag inte vad jag gör här ens. Fick för en stund sedan ett infall av att ta ett kort och visa hur (icke) vacker jag är när jag är sjuk.. eller något liknande.. anyway. Det blev några bilder. Jag bjuder på dom!! jag har ju inte varit så flitig med uppdateringen nu det sista så jag antar att jag gjorde detta to make this eaven.. stavas det ens så? ni förstår vad jag menar iallafall och det är väl ändå huvudsaken? eller?

aja, har suttit på helspänn hela dagen och väntat på ett visst samtal som aldrig kom.. kanske kommer imorgon om jag har tur! :) vi hoppas och väntar!!
nu ska jag bedöva mig med värktabletter då hela min kropp + huvud värker och ömmar! sedan kryper jag till kojs!
sov gott people och var glada för att ni är friska och krya!!
ha de! pusss




|| haha, ja jag bjuder på den sista ;) kraaam ||

Kommentarer
Postat av: henrik

pja, först occh främst; det stavas even, inget a:P

nummer två: det är ju aldrig kul att va sjuk, krya på dig:)

och till slut nummer tre: riikgtigt snygga bilder där;)

2010-04-21 @ 22:16:00
Postat av: Anna

Den sista gillar vi (Y) ;)

2010-04-22 @ 16:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0