100413

Ja, uppdateringen verkar ju inte bli bättre eller vad säger ni? Jag ska försöka skärpa mig och "få tummen ur" så att säga ;)

Idag har jag, som ni säkert sett från tidigare inlägg, "spelat" fotboll sedan jag vet inte hur länge! Jag försökte mig på några passningar och det gick faktiskt alla tiders! Kände mig faktiskt nykär, en jävla konstig känsla till en sport kanske, men fasen vad lycklig jag var! inget fel på det alls.


Det är inte så jättemycket i skolan just nu, men det som väl finns det måste ju göras eller hur?
Så tyvärr måste jag strunta i att skriva mer nu och försöka fokusera..
pöööösss

Kommentarer
Postat av: henrik

så himla skönt att du ÄNTLIGEN kan börja spela igen!:D

2010-04-15 @ 22:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0