loovely :D

GOOOD vad jag älskar min mormor och morfar!!
ligger hemma och är sjuk, dag nr4, helt plötsligt knackar det på dörren och där står mormor med en stor behållare med jordgubbar!! De vet verkligen hur man muntrar upp mig :) mina fingrar är helt röda av alla jordgubbar men det får min lilla dator stå ut med! ;)

Som sagt.. fjärde dagen hemma som sjukling. Som tur är har jag inte längre alla "bekymmer" längre men jag har fortfarande några kvar. Jag är väldigt yr, vare sig det gäller att stå eller gå så är det ostadigt, jag har ont i magen och mår riktigt riktigt illa för tillfället!! inte alls kul :( så nu till helgen blir det att stanna hemma och ta det lugnt, återhämta sig fullt så att man kan köra på nästa vecka som vanligt!!

Nu ska jag gå och dö, känns som om jag exploderar snart..
ha det bäst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0