work of art

Hallå på er där ute!
Jag måste åter igen be om ursäkt för min enormt dåliga uppdatering. Har, som tidigare sagt, inte direkt kännt något sug efter att skriva så därav bristen på det. Men nu har jag iallafall bestämt mig för att skriva lite smått om vad som försigår osv.
Nu kommer pluggandet igång igen och det är ändå lite att göra så det gäller att ligga i. Jag har en inlämning som jag ska skicka om en liten stund, en filmanalys som ska in på måndag och ett prov på nervsystemets anatomi på onsdag.. börja plugga kanske? känns som en bra idé. 

 Dessutom har jag varit med kompisar, stan, filmkväll och sådant. På tal om film, mina föräldrar har hyrt 2012.. ett ord: herrejävlar! Jag har inte sett klart den än eftersom att den skulle lämnas in idag men vi ska låna om den hehe och sen så ska jag se klart den. Dock vet jag inte hur många gånger jag har kännt tårarna komma och bara forsa! Den är sjukt läskigt. Verkligt läskig, man börjar tänka på saker som är med i filmer och jämför med saker som hänt i verkligheten ex.vis jordbävningar, tsunami och nu också vulkanutbrottet på Island. Sjukt!
Om ni ska se en bra film så rekommenderar jag er verkligen denna för ja people, den är sevärd! otroligt sevärd!


Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag fick världens ångest när jag hade sett den.

Gick omkring i säkert flera dagar och bara tänkte "Det får inte hända nu, det får inte hända nu" Men den är bra :D

2010-04-19 @ 20:29:44
URL: http://blixtmoln.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0