ägd!!

Godkväll

Ja, vad tycker vi om melodifestivalen? själv tyckte jag att Idiot inte borde kommit med i melodifestivalen överhuvudtaget, men vi vet ju redan att det har spårat ut! Dessutom tyckte jag att det var nästan hysteriskt kul att Pernilla inte gick vidare. Jag orkar verkligen inte med gamla melodifestival "ikoner" som tror att de kan komma in och äga allt och alla i tävlingen, typ Carola. Nej gud vad jag är elak, men jag står för min åsikt.

Nu ska jag inte längre sitta vid datorn, utan nu ska jag vara social mot mor min!
Ha en bra kväll på er och så hörs vi imorgon!
 ps. klänningen för maj är spikad. Den ska beställas när den kommer in på lager! melike (: ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0