Bor .ing

Hejhopp gott folk!
Sitter här i soffan och har no-life. Mamma och pappa kollar på antikrundan, ja det säger väl sig själv om hur kul jag faktiskt har. MEN, jag har dock förgyllt mitt liv genom att jag har kollat på Walk the line. Underbar film! älskar den.

För att tala om någonting annat så är jag förkyld, eller ja påväg ska jag väl kanske säga? det är så typiskt. Imorgon blir det ju sportlov och självklart blir jag förkyld, varför? gaaah. Inte nog med det, jag är skittaggad för utgång imorgon, dock vet jag inget ställe där det kommer vara något? tips någon? det får vara i borås isf. Vi tänker inte åka till Gbg eller någonting sånt. Veckan är fullspäckad med massa skoj, ska jag behöva ligga däckad i sängen då? nejtack. Det kommer alltid under lovet, alltid! fuck me vad detta suger.

Hoppas jag får hes röst isf, äälskar hesa röster!
Ska försöka vara roligare med bilder osv nu under lovet, då kanske jag känner mig lite mer taggad och fräsch ;)
.. och Beckanbanan som för övrigt är i Thailand nu med Jessica.. glöm inte mig!! Glöm inte att tänka på att sola lite extra åt mig va?!

haha, vi hörs people! PussS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0