buusigt on set



Hejhopp igen! Nu skriver jag ensam. DJ lämnade mig, ville väl inte bli känd antar jag?! ;) haha. tss, som om det är någon risk haha.

Jag vet inte vad som tagit åt mig men jag är inne i någon period där jag tar jävla onödiga bilder med camen. Onödigt? jaa! no life? jaa! haha. Hoppas att ni tycker att det är lite roligare än vad jag tycker. Gosh vad trött jag är! Har inte åstadkommit någonting nyttigt idag. eller okejdå, någonting har jag väl gjort bra! :)

Skitsamma, jag har inte kommit längre i mitt skolarbete iallafall. Imorgon så får jag ta tummen ur röven och skriiiva! så fingrarna glööder. Så hinner jag blogga mycket också :D det gillar vi eller hur? (jaaa ska alla skrika då!). Ja men dåså då kör vi på det! Full focus from tomorrow!

Nu ska jag tvätta bort mitt smått utkletade smink och krypa ner i min uuunderbara säng! aaaaH! hallelujah-moment!

Vi hörs mer imorgon, over and out people!


Prima trötthet, japp japp japp, som pumba hade sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0