good news, bad news

HejtjollaHOPP!

bläää, har varit för många timmar i skolan idag känner jag. Är massor av trött! Kan man säga så? (tid för fundering) ...jag säger så from now on oavsett om man kan säga det eller inte. Massor av trött, massor av trött massor av trött.. mm, känns bra! (:

Första lektionen var psykologi, ja ni hör ju hur det låter bara det. Inte så att det inte är något fel på psykologi, men hallå.. tjugo över 8 på en tisdagmorgon, det säger ju sig själv.

-- Till en mer glad nyhet, har fått tid hos tandregleringen i april nu :) gosh vad jag är, gissa om jag har väntat länge.. typ sen i femman eller nått tror jag. Long time since, anyway! Men något som nästan, ja nästan överväger tandläkarbesöket var att jag har fått en hål :( mitt första hål!! fattar ni? jag dör.
Nu ska jag dö ännu mer, bli dödare än dödast med skolarbete. MMM KUUL!
dessutom så ska jag skippa min grymt efterlängtade sovmorgon tomorrow och sitta i skolans bibliotek sen typ 8 till 12 med samma skolarbete, det lär bli kul..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0