Helgens kommentar

Haha, ni vet ju hur min humor är och eftersom att detta är min blogg så tänker jag säga vad som skedde i helgen. Vi satt på bussen påväg till Kristineberg då två indier kom fram till oss. Den ene höll fram en mobil med ett sms
Indie: Does this bus go to this place? (det står Kristineberg i smset)
Veronica: aa, oui!

hahahhahaa såå kul. Sheaat vad indierna kollade på henne!! smart drag att säga på franska eller vadå? haha. Vi andra höll på att dö av skratt och veronica rättade snabbt hennes lilla misstag, men orden hade ju redan kommit ut ur munnen! så "skadan" var ju redan skedd. Jag kan inte sluta skratta åt detta, just my sence of humour!
Nej vet ni vad, nu blir det Grey's och nu sedan mer sova :)
PöössHaaj

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahahaha, det va kuuuul!! :D

2010-02-11 @ 09:44:54
URL: http://matildajarback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0