Pepparpeppar




Hallå där ute i igloosarna!
(haha, hur blev det där ordet då?)

Godmorgon till er som precis har vaknat. Försöker desperat ladda inför en dag med plugg, vi får se hur detta går. Kommande vecka består av ett prov, det sista innan slutprovet i medicin kommer, man känner sig inte alls pressad.. *host*. Veckan består också utav engelskaglosor som dock redan är avklarade och memorerade sedan några dagar tillbaka.

Jag vet inte vad det är för fel på min rygg från ett ämne till ett annat.. jag får bara oftare och oftare ont i den. Jätteirriterande. Ska till skolsköterskan på torsdag och kolla läget just in case.
Förrutom plugget så ska jag göra denna dag till en ta-hand-om-mig-själv dag. Det behöver jag. Jag ska äta gott, ta det lugnt, ta ett bad, göra inpackningar, lägga ansiktsmasker, naglarna osv. En spa-dag ungefär ;) Låter det inte lockande så vet jag inte vad :)

Under gårdagens besök hos min kära mormor och morfar så lånade jag dessutom hem lite filmer från när vi var små. Det finns verkligen inget roligare än att se alla i ens närhet för sisådär 10 år sedan!

Men nog snackat här för tillfället, jag återkommer under dagen så håll ut mina små snögubbar, I'll be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0