PiggeR

Hejhopp people!
Jag har precis kommit hem ifrån Elin och ska alldeles strax återuppta mitt skolarbete. Imorgon är ju deadline så jag måste jobba som ett djur!

Vi hade en väldigt trevlig dag/kväll igår. Först bowlade vi (jag vann för övrigt, iaf första med sisådär 50poäng hehe), sedan gick vi till viskan och åt/fikade och ½ lasagne +1½ latte senare drog vi hem till Elin och myste! :) Kvällen avslutades iallafall med filmvisning och jag kan då säga att latten tog ut sin rätt! Jag var superpigg och först efter 5 tiden slocknade jag! Fem timmar senare vaknar jag och är förvånansvärt inte alls speciellt trött. Jag hade väl inte hunnit komma in i djupsömnen innan jag väcktes av de andra, hehe. Till frukost drack jag mängder av kaffe, nästan gränsen till överkonsumtion tror jag haha.

Nu är jag som sagt hemma och dricker vitamindrycker och försöker tagga skolarbete, som om det någonsin kommer ske? haha. nej, nu ska jag inte sväva iväg med sånna tankar!
Jag får väl starta så att jag vet att jag blir klar i tid!(y) bilder kommer när jag fått av veronica!
Vi hörs senare! PuusssS

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack för igår sötnoos! <3

2010-02-07 @ 15:00:04
URL: http://matildajarback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0