PROBLEM!




AAAAAAH, hata. Hur typiskt är inte det inte då? När jag efter miljoner år bestämt mig vad jag ska köpa på nätet så krånglar det i kassan, rabatten dras inte av och nu sitter jag och väntar på att få prata med någon nisse i fonen som ska hjälpa mig göra min beställning den vägen istället. Har nog suttit här med fonen i handen i nästan en kvart och efter var tionde sekunder så säger någon chomme: "...det är fortfarande samtal före, tack för att du väntar!" Ja men visst  du! Detta är ganska kul har jag hört. Inte nog med att du ska ha mina pengar för att jag beställer massa saker av er, nu kommer jag få en fet jävla telefonräkning också. Ja jo jag tackar ja! Gaah, sånt här gör mig gaaaalen! Cutta!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha! Fuuun! :)

2010-02-21 @ 19:45:38
URL: http://matildajarback.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0