"this is my life my friend.."



Mm, har man inget annat man kan göra för tillfället så får jag väl försöka uthärda med melodifestivalen ändå. Vad är det för bidrag som är med egentligen? Nu vet jag ju inte hur det kommer se ut med kvällens alla bidrag.(..) Men i det stora hela sett så har det hela spårat ut och det är inte många bra bidrag numera i min mening. Om man tänker tillbaka några år och jämför då och nu, hur många bra bidrag fanns det då? Jag menar., hallå, Singel och dom låtarna? goddag yxskaft.
Men det är väl tur att man har olika åsikter och att vi har yttrandefrihet här i Sverige hehe.

Nej nu ska jag gå tillbaka till mitt självgoda (?) jag. Jag stannar hemma idag tyvärr allt är messed up..



update: okej, dagens låtar är helt okej men Anna Bergendahl.. shit alltså! grym tjej, grym röst! hon måste ju helt klart vidare! vote people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0