yes people..

yes people.. det där med att sova gick väl inte något vidare. Har inte ens försökt. Anser att det är bättre att bara vila, stressa ned. Satt och kollade runt på olika internetshoppingsidor så nu har jag hittat finfina saker :) Dock ska jag inte stoppa ned allt i en kasse. Men jag har ju trots allt presentkort kvar och kanske att jag köper något av dessa:



Helt underbara inte sant? Man skulle vara miljonär just nu. Eller tja, ha ett jobb i alla fall så kunde jag köpa allt på en och samma gång :) aaah, frestande tanke! Måste ta tag i detta nu. Fast å andra sidan så ska ju jag och veronica dra utomlands nästa år så jag måste börja spara ;) haha. Grekland eller italien kanske? hmm, låter bra! :) (y) hööörs

Kommentarer
Postat av: Sis

Vart har du hittat dessa underbaringar?

2010-02-09 @ 17:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0