16 and life, you got it!


Ja men den bjuder jag på. Det är ju bara nyår en gång om året!!


Kanske ska börja med att säga Gott nytt år allihopa :D

Hur var er kväll igår? var ni hemma eller var ni ute?
Själv var jag ute och levde livet. Det var riktigt trevligt, med små undantag dock men det fick ju inte förstöra kvällen, no no!
Även fast det inte var en jättestor folkskara så räckte det för oss :) det kom lite folk som jag personligen inte kände men aa, visst haha. Social som man är så kommer man ju överens med alla hihi.,

Vid tolvslaget så stod vi vid annelundsparken och fyrverkerierna ven i luften ifrån snön och stämningen var där och "kärleken" låg i luften.. eller något sånt, snön kanske det var? haha.

Sedan drog jag hem kvart över ett och där träffade men jennyw. Aah, vilket dag/kväll/natt. Den var bra helt enkelt :) Det var en bra start på det nya året och inte nog med den roliga natten så vaknade jag 6:30 och var superpigg. Så jag smög upp och hämtade en kanna med saft och lite äpplen och kilade ner igen till mitt där jag såg på film, med andra ord: myste till max!

För att inte göra saken sämre så tog jag och mamma på oss rejält med kläder och gick ut och gick och passade på att ta lite kort på vårt fina vinterlandskap, igen! Okej Lizette, keep up the good work!

Avslutar detta inlägg, det första för i år, med att säga att nyårslöften är satta och nu välkomnar jag det nya året, jag är beredd, är du det? :)
Kram och gott nytt 2010!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0