A sweet scent




Hallå era små fillurer :)

Här sitter jag i köket och väntar på att mina underbara små muffins som just nu är i ugnen för tredje gången tillsist ska bli klara. Första gången jag tog ut dom så var dom perfekta på utsidan men jag kunde helt enkelt inte få ur dom ifrån muffinsplåten/formen. Nej, jag har inga formar hemma. I vilket fall som helst så hoppas jag att de ska vilja lossna snart, orkar ju inte vänta hur länge som helst. Varför förutspådde jag att detta skulle hända mig?
Jag hade ju till och med smör i bottnarna för att det inte skulle fastna. *suck*

Det problemet löste jag precis, tur det! Jag vet att man ska inte säga detta men.. våld löser allt!! iallafall muffinsproblem. Nu ska det kokas kaffe/te och sedan ska det fikas för fulla muggar :)
Vi hörs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0