Come on sugar, ge mig en resa till kreta!




ÅÅÅH, jag är heelt till mig! Jag har fått frågan att åka med en kompis till Kreta i september. Hur underbart vore inte det då? kolla bara på bilderna! Rena paradiset!! Inget är bestämt än men om jag får åka med för mina päron så finns det bara en nackdel med det hela: resan är under skoltid. Visst, det skulle inte kunna vara några problem men det är ju bara det att jag redan varit borta en sån stor del av skoltiden redan. Operationen och sedan var det toarps lucia. Fasen också, detta är INTE okej. Attans att det var under skoltid. Det kunde varit under sommarlovet för då hade jag ju haft chansen att jobba in lite cash och kunnat betala själv och plus att inget skulle gå missat i skolan. BAJS!

Hoppas att jag får åka ändå. Jag vill verkligen iväg!!! GE MIG KRETA!! sätt in ett extra lov den tiden. Snällla lärare, snäääälla! (a)



kreta - fodele beach <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0