Dags att byta ut Rudolf mot Jack Daniels

Hallådärute,

Oj vad jag ligger i.. säger vi. Håller på att städa undan julen för detta året, julgran, glitter, tomtar, rubbet ska undan nu. Nu har man liksom fått nog av alla små tomtar och låtar överallt vart man än vänder huvudet och vart man än är. Nejtack, nu är julen slut för denna gången. Ändå lyckas jag varje år gå och nynna på någon jädra julsång. Är det inte "rudolf med röda mulen" så är det någon annan klassiker som man nästan spyr på av uttjatelse. Jag blir så trött på mig själv, haha. Nej nu får jag ta skärpa till mig, stämning med johnny cash och Guns n' roses får det bli!

Nu ska jag fortsätta och ställa min jack daniels på plats och fortsätta därefter.
Vi hörs senare, ni ska få en liten trevlig överraskning av mooi :)
Trust me, you don't wanna miss it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0