Nattinlägg gillar väl alla?


|| haha, fint! Farligt snygga poser och alla är otroligt seriösa. Det gillar vi bäst! Anna, Veronica och Lizette||

Godkväll gott folk!

Klockan närmar sig halv ett och jag sitter och kollar på tv. Vilket liv jag har! Känner verkligen inte för att gå och lägga mig. Kan ju inte direkt påstå att jag är trött och med mycket att tänka på så känns det inte så lockande för tillfället.

Tidigare ikväll var Anna och Veronica här och vi hade en liten tjejkväll med mycket prat och "mys". Det är alltid lika trevligt varje gång :) det finns så mycket att prata om!
När de anlände så var ljus tända lite överallt och kaminen likaså så det var varmt och skönt i vårt hus :) Till "mysmat" som vi så fint kallar det i vårat lilla hem (vet inte dock hur det är med er andra, vad ni kallar det) blev det kycklingfilé med potatissallad och pommes, väldigt gott!

Det var en liten uppdatering ifrån kvällen!
Imorgon ska fyller mamma år och då kommer det lite folk hit för middag. Förmodligen ska jag till Almåshallen senare imorgonkväll för att kolla på Matilda när hon spelar innebandymatch. Vi får se hur det blir!

Nu pyser jag!
Ha det, pöööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0