äventyr österut


gammal bild


Hejhopp alligator! Hur mår alla ni små söta saker? Här är det prima delfin (y) :)

Gårdagen och även en bit av denna dag spenderades i Timmele (lokaliserat utanför U-hamn) tillsammans med Fanny :) det var riktigt längesedan vi träffades så det kändes bra att ta igen lite av tiden vi missat om man säger så. Men tyvärr så har även bra dagar och tider sina slut och eftersom att vi skulle få besök av min syster m. fästman samt min bror så fick jag styra kosan hemåt. Inte för att jag inte ville träffa de andra, för det ville jag ju allt :)

Nu sitter jag och lyssnar på Rock anthems, gud vilka låtar jag har missat känner jag! fy på mig! Dock slutar jag aldrig förvånas när låtar som Run to the hills (and so on) görs sämre av orginalartisterna, då jämför jag såklart med Erik Grönwalls framträdanden i Idol. När jag imorgon ska in till stan med Ida så ska jag faktiskt ta och köpa hans skiva. Han är ju så grymt bra! Det blir också träning imorgon i det nya gymmet, spännande :) sedan en snabb fika med mikaela och sedan till d-fors och ida :) Det blir trevligt.

men nu: en promenad med Beckan! :) Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0