dumb ass

Förresten, försök att sjunga Imse Vimse Spindel med Blinka lilla stjärna melodi!! haha, inte så lätt som man tror på de höga tonerna., Det var vad jag gjorde idag, helt omedveten om min stora miss/förväxling xD Kom som tur var på det efter "spiindeeeel". haha oh lord. Försök sjunga ni. Jag, Sofia och Matilda fick oss ett gott skratt iaf!!






På tal om någonting annat. Ni som sett Buffy the vampireslayer känner säkert igen denne lille pricken under. James Marsters alias Spike.




Well, nu när jag satt här och sneglade på tv-serien numbers så såg jag ett bekant ansikte (väldigt bekant till och med). Efter några sekunders intensiv hjärnarbete så gick det upp för mig vem det var. Jo, James Marsters.




Han har man ju inte sett på ett tag och nog har han blivit äldre/gammal. Tänk er att jag tyckte att han var värsta hunken för sisådär.. mångamångamånga år sedan. Åsikter ändras for sure. James, ett tips till dig: färga aldrig håret svart! du ser illa gammal ut. Inte okej. Du ska vara platinablond/vit i håret. ljust ska det vara.


So long people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0