Get some sleep?


|| Lizette  ||


Hejhopp!

Snacka om att man är trött. Har fixat massor tills imorgon, tagit fram kläder, blandat müsliin (den tar evigheter att göra), packat väskan osv. Känner mig ganska duktig men så otroligt sliten just nu. Funderar starkt på att gå och lägga mig efter att jag packat ner det allra sista. Kanske att jag pluggar lite nu det sista innan jag sluter ögonlocken helt för denna dagen. Jag tror inte längre att jag är sjuk med tanke på hur jag har hållt igång nu det sista. Det är ju inget fel med att vara frisk, inte sant?

Imorgon, om jag nu är kry, så ska jag träna efter skolan och sedan ska jag köpa den väskan som jag berättat om tidigare. Har ju spanat in den i några dagar nu och nu har jag äntligen bestämt mig. Hoppas att den finns kvar bara annars blir jag ledsen. Det skulle inte förvåna mig, just my luck.

På tal om tur, imorse gick mina leggings sönder. De som ser ut som ridbyxor ni vet.. ni kanske vet, kanske inte. I vilket fall som helst, de gick sönder. Ett stort jävla hål! Fan vad besviken jag är. Bråttom som jag hade också så var det ju bara att slänga på sig någonting annat i ren panik. Mamma ska in och lämna in de till affären imorgon, det var ju knappt en månad sedan jag köpte dom. De borde ju hålla längre tycker man ju! Vi får se om jag får ett par nya, hoppas!

Nej gott folk, jag kämpar för att hålla uppe mina ögonlock just nu så jag tänker faktiskt dra mig mot sängen!
Sov gott på er :)
PöösssssS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0