Gillar, gillar inte



Helg

.. finns det någonting bättre än att få sova hur länge man vill och ta igen sig? att få vara ute så länge tills man deckar av trötthet? att få göra det man känner för och slippa gå till skolan? att få ligga i sängen och se på film och smaska på godis till frukost-, middag- och kvällsmat? ja, listan kan göras låång men jag tror att det mesta talar för sig!?



Internetshopping

Ja okej, typsikt tjejer! men jag får liksom inte nog av det. Bara sitta och kolla på tusentals kläder och veta att de bara är ett klick iväg! Det finns ju så mycket fina kläder! *suck*.
Ge mig allt istället så känns det bättre tycker jag :) for free perheps? (a)



Roliga bloggar

Ja, det talar väl ganska mycket för sig själv?!
Min favoritblogg numera är Bunny snacka om genomfin och härlig tjej :)



Söta läsare

Jag blir så glad när jag får så fina kommentarer av er läsare! Ni är för underbara. Roligt att ni tycker om min blogg, det är ni som gör att man vill fortsätta :)
keep up the good work and I'll try to keep my ;)





Hemma-sittar helger

När alla planer som man haft för helgen helt plötsligt går förlorade! När alla kompisar är upptagna! När man inte har något godis att äta upp. När man för allt i världen inte vill vara hemma och bara vill ut, vad gör man då? jag håller på att avlida här hemma.. och kvällen har ju inte ens börjat än :(



Plugg på helger!!

Okej att man måste plugga någon gång ibland, men på helger? jag vet att jag inte gör annat än att tjata om detta men .., snälla? under helgen måste man väl kunna få koppla bort skolan? tydligen är det inte så. Med 4 prov, 1 läxförhör och 1 inlämning tills kommande vecka så blir det att man måste sätta sig ner och jobba. Hur mycket man än fasar inför det så måste det göras! MAAH. Inte okej, jag vill inte, orkar inte.


Utomlandsresor utan mig

Mina päron ska åka iväg till London.. utan mig. Kul :(

Kommentarer
Postat av: Henrik

håller med på plugg-på-helgen punkten.

tycker synd om dig som lämnas kvar från London.

roliga bloggar, det räcker väl med att läsa den här;).

Och när det gäller kommentarer gör man ju så gott man kan;)

du har en bra blogg, keep the great work up:D

2010-01-23 @ 22:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0