GO cops!


|| hihi, liiten Lizette på ridtur!! ||


Hejhopp!

Sitter hemma i fotöljen och nynnar på låtar som jag inte borde sjunga men som jag har blivit beroende av! hehe
Egentligen skulle jag slutat 16:20 (som ni säkert har hört 100-tals gånger förut), men den estetiska verksamheten höll på i 10min och sedan blev den inställd pga av att det inte fanns lärare för detta. Just lovely!!

Ikväll bär det av till annanpanna för lite umgänge, trevligttrevligt :) så skönt att inte sitta hemma och löka!
Imorgon ska det bli utgång iallafall om jag har förstått rätt, hoppas jag verkligen! Måste koppla av lite och bara ha riktigt jävla kul!! Because I'm worth it ;) haha.
No liiife!

See yah loosers ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är såå söt!

2010-01-23 @ 08:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0