hejhopp

Woosh, jag suger på dethär med löften.. iallfall när det gäller löften om bilder.
Jag säger såhär istället: under denna helgen så ska jag försöka att ta bild plus ladda upp bilden på min väska.

Jag måste berätta om en sak som hände igår.,
Värsta skumma killen bad mig adda honom på msn. Snäll som jag var så gjorde jag det (tur att man kan ta bort dom om man vill sen :)).
Det första han skriver är: du är vacker måste jag säga! Är du singel?
Hejhopp tänker jag och svarar: nej.
Haha då säger han sån sjukt kul sak xD helt weird. "okej, det var synd. Var ute efter ett seriöst förhållande men jag får väl leta vidare då!"


Haha skummiiiiZ! Seriös kille_vad? haha det finns lite roliga människor här i världen!!

Nu måste jag sova! Ha det bra.
 For your information: min dator dör snart :S
PöööööSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0